شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
نشست کارگروه توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی برگزار شد

حوزه/ نخستین نشست کارگروه توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در سال جاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در این جلسه، وظایف و ماموریت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران را تشریح کرده و گفت: اصلی‌ترین رسالت این نهاد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و در کنار آن، طیف وسیعی از خدمات، از بهداشت و درمان گرفته تا مسکن و اشتغال را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انتظار دارد این تلاش‌های خالصانه و خدمات‌رسانی‌های پرحجم و گسترده، در ارزیابی‌ها، دیده و لحاظ شود.

در ادامه این نشست، گزارش مصوبات و اقدامات کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری به دبیری ولی ثروت، کمیته ساختار و فناوری ‌های مدیریتی به دبیری شهلا ضرغام‌پور، کمیته سرمایه انسانی به دبیری رحیم باقری، کمیته‌های مدیریت عملکرد و سلامت اداری به دبیری علی ابوالحسن‌زاده، کمیته مدیریت سبز به دبیری میرمحمدجواد پورهادی و کمیته بهره‌وری به دبیری پژمان یاسان به‌صورت جداگانه ارائه شد.

گفتنی است، در این جلسه خانم الهام قاسمی رئیس گروه نوسازی معاونت توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی و سلمان اللهیاری از کارشناسان این معاونت نیز به تبیین نقاط ضعف و قوت مصوبات و گزارش‌های ارائه شده پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha